Jogging


Ćao svima još jednom. Ovih dana dosta sam inspirisana zdravim životom, pravilnom ishranom i vežbanjem. Čitajući članak u jednom časopisu shvatila sam koliko štetnih supstanci mi unosimo svojom ishranom i odlučila sam da sve devojke podstaknem, ako ne već nekim člankom o zdravoj ishrani i vežbi, onda nekom lepom i udobnom sportskom kombinacijom, jer ipak je ovo blog posvećen odeći i modi, a ne hrani, nažalost. :P Pre par meseci uhvatilo me je neko ludilo sa kupovinom i nošenjem samo, samo i samo sportske odeće i mogu da se pohvalim sa pozamašnom kolekcijom duksića i sportskih helanki koje su stvarno jako udobne i tople. Moda jeste jako bitna , ona je način da izrazite
 svoje ja, ali opet morate ponekad da razmišljate o tome da malo ugodite sebi i da se opustite i uživate u trenutku. Ova odeća je definicija udobnog u kombinaciji sa lepim. Ja sam prezadovoljna a, potrudiću se da vam pronađem linkove i duksa i helanki i verujte mi, za popodnevnu šetnju ili kafu kod drugarice, ovo je savršen outfit i naravno za svaki trening, fitnes ili čak i moderni ples. Vežbajte, pazite šta jedete, jer ipak mi smo jedini koji možemo da pomognemo našem telu da bude bolje, a samim tim i mi ćemo se osećati bolje. Nadam se da vam se ova kombinacija sviđa, radujem se vašim komentarima i sugestijama. Kisses

Hi everyone again. These days, I've been inspired with healthy lifestyle, proper diet and exercise. When I read an article in a magazine, I realized how harmful substances we consume with food and I decided to encourage  all the girls, if not with some article about healthy eating and exercise, then with some nice and comfortable combination, because after all, this is a blog dedicated to clothing and fashion rather than food, unfortunately. : P A few months ago I was crazy about buying and wearing only sports clothing. Fashion is very important, it is a way to express yourself, but sometimes you still have to think about your body and make it comfortable. This outfit is the definition of comfortable combined with the beautiful. I am very happy with this combination, and I will try to find links with info where you can buy sweatshirt and leggings and believe me, for an afternoon stroll or coffee with friends, this is the perfect outfit and of course for every training, fitness or even modern dance. Exercise, be careful what you eat, after all we are the only ones who can help our body to get better, and therefore we will feel better. I hope you like this combination, I look forward to your comments and suggestions. Kisses










I'm wearing :

Sweatshirt  Reebok ( Đak sport )
Leggings    Reebok ( Đak sport )
Sneakers    Nike

Photography by : Chubbs

You Might Also Like

27 comments

  1. Mislim da bi trebala da izbacis engleski i da pises samo na srpskom :) Puno pozdrava

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni bi bilo mnogo lakse bez engleskog,ali blog posecuju I ljudi iz drugih zemalja, pa moram i na engleskom da napisem.

      Delete
  2. Povedi malo racuna o pozadini gde se slikas, ne mora bas gradiliste da se vidi, isto tako i o osvetljenju, tacnije, u koje doba dana se slikas i po kakvom vremenu. Pozdrav, puno srece!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam iskljucivo htela da se slikam poslepodne kad zalazi sunce zbog boje neba, a gradiliste je nazalost upalo u kadar , mada to I jeste mesto gde trcim tako da se malo i uklapa sa Nazivom bloga. :) Hvala punoo, pozdrav! :D

      Delete
  3. POst je super ♥
    Slike su oke ♥
    Nema veze što se gradilište vidi,a i osvjetljenje je u redu ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Sjajan outfit!Slike su savrsene i tvoj nacin pisanja je veoma originalan!Sve pohvale!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Slike su sjajne, tvoj blog mi se jako sviđa!

    ♥ kreativanblog.blogspot.com ♥

    -ako imaš minutu posijeti I učlani se ako ti se svidi :) Hvala ♥

    ReplyDelete
  6. Predivno izgledaš i jako motivirajuće! Super post! <3

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/half-year-anniversary.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/book-review-you-can-be-happiest-woman.html

    ReplyDelete
  7. Odlican sportski outfit! I sama sam krajem prosle godine kupila dosta sportske odjece,jednostavno ponekad lakse se opustiti i ne razmisljati sta obuci :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Super post, danas sam procitala jako puno motivirajucih postova i stvarno slazem se da treba brinuti za svoje zdravlje. Tko ce ako necemo mi sami ;)

    Pogledaj i ti moj blog http://lucciac.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, u pravu si, moramo sami za sebe da se borimo :)

      Delete
  9. this is so light I love it! would u like to support each other?
    have a nice day my dear!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I wll follow your blog so it would be nice to return follow :)

      Delete
  10. Odličan post i predivne slike! Zapratila sam tvoj blog :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom

    ReplyDelete
  11. Blog ti je super, slike su dobre, samo napred, ovi ljudi što te prozivaju pardon daju "pozitivne sugestije" pre svega bi bilo lepo da se potpišu, a ne da se vode kao bezimena bića koja imaju hrabrosti da vređaju nekoga ko se trudi i radi na sebi.
    Srećno,
    Milica Krstić
    http://www.milicakrstic.com/

    ReplyDelete
  12. U potpunosti se slažem sa tobom! Autfit je nešto što bih stalno nosila, pošto obožavam udobnu odeću. Meni se slike baš dopadaju, gradilište iskreno nisam ni primetila.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ReplyDelete